Alla inlägg den 19 juli 2021

Av Helena Häll - 19 juli 2021 22:10

Idag är det Elliots 1-års dag! Herregud vad tiden går fort! Vi har alltså i ett helt år varit två-barnföräldrar till våra pseudotvillingar! Galet! Även om vissa stunder känns som en evighet med två småbarn så har det här året gått snabbt (såhär i efterhand). Elliot har firat dagen lång med promenad, nakenbad i poolen, lunch, bad i havet, trerätters middag, paketutdelning och nu har han (och hans storebror) slocknat som två ljus. Medan vi andra spelat spel som mamma idag vann! Efter hon vunnit och vi skulle spela klart så va hon lite ofokuserad ett tag sen helt plötsligt undrade hon; är det min tur nu? Hahahah? Ne mamma du har ju redan vunnit spelet!

#ettår #födelsedag #elliot #pseudotvillingar #grytsskärgård #semester #trerätters #speladpel

Morgonens promenad!

Max badar! Han bara traskar rakt ut den ungen och tjuter bada, bada, bada!

Födelsedagsbarnet badar!

Århundradets familjefoto! #familjefoto

Förrätt!

Huvudrätt!

Taaadaaaa! Min jordgubbstårta!

Paket!

Spelkväll!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards