Alla inlägg den 2 juni 2021

Av Helena Häll - 2 juni 2021 20:25

Ja herregud! Idag bara sådär så bestämde jag att nu ska vi streama Netflix i vårt hem! (Bra beslut jag tar!) När vi flyttade hit sa vi upp HBO så under nästan ett år har vi levt utan streamingtjänst. Men vi har som sagt två småbarn med, men nu när de fått lite rutin på att knoppa in runt åtta snåret så hinner man ju faktiskt se lite på TV (eller läsa en bok!) jag är ju nu på bok 17 av 47 i sagan om isfolket!! Hurra BARA 30 böcker kvar! Men nu har ju som sagt läsandet fått en konkurrent om min lediga tid! (Bha!) hur ska jag nu hinna både titta och läsa! Äsch det löser sig! Det tar den tiden de tar! Men jag började ju iallafall titta på serien familjen Bridgerton idag! (Är nästan färdig med den boken!) så det blev första valet av serie, har ni några andra bra tips på vad man ska se på Netflix, säg till!!

#netflix #streamingtjänst #serietips #vadskamanse #familjenbridgerton #saganomisfolket #läsa

Här kan ni förövrigt få dagens bonusbild.. Elliot har ätit ris igen..

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards