Direktlänk till inlägg 30 augusti 2020

Max på Maxi!

Av Helena Häll - 30 augusti 2020 22:35

Söndag och dagen till äta blir ett kort inlägg.. vi har nämligen inte gjort så mycket mer än och gått och burit på brandlarmet till lillebror idag eftersom som han haft en mycket missnöjd dag.. just nu tjuter han i högan skyn.. så snart har han nog väckt halva jönköping.. (håller fortfarande tummarna för att Max sover djupt nog..) han kan va med i programmet helt hysteriskt! Hahaha! Tur att han har bättre dagar och perioder med!
Annars har vi idag storhandlat på morgonen (för att slippa allt folk) och gått långpromenad på eftermiddagen istället. Och ätit spagetti o köttfärssås och burit runt på lillebror med då!

Max är och storhandlar på Maxi!

 
 
Amisa

Amisa

31 augusti 2020 00:04

Jobbigt att lillebror skriker så mycket! Jag vet hur det är för min dotter var kolikbarn när hon var nyfödd. Det gick över när hon blev ca 3 månader tror jag, men det är väldigt jobbigt så länge det pågår.

Kanske ni kan få hjälp ibland så att era föräldrar kan ta ut honom en stund på promenad så ni kan ha det lite lugnt en stund?

http://min-inre-vagvisare.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Häll - Tisdag 16 april 21:35


Idag var jag på quiz på biblioteket med Mirre, hennes man Peter och två till. Det har vi gjort tidigare också. Litteraturquiz med ett tema, idag var det filmtema! Det var roligt, men som vanligt varje gång vi är på quiz på biblioteket så förlorade vi...

Av Helena Häll - Söndag 14 april 20:24

Idag fyllde barnens kusin år! Så på eftermiddagen var vi bjudna på kalas hemma hos Martins syster med familj! Men innan det, på förmiddagen var jag först en snabbis på asecs och köpte sista presenten till Erik! (Kan dock ha glömt att de öppnar 11 på ...

Av Helena Häll - Lördag 13 april 22:28

Idag känns det som det har varit en lång dag! Vi har varit ute och lekt, tittat på två och halv film, lekt med Lego och städat och sen när barnen somnat har jag pusslat och duschat. Ja det var den dagen! Elliot som hade feber när han kom hem igår har...

Av Helena Häll - Fredag 12 april 21:36


Efter en stimmig vecka på jobbet med mycket personalbortfall, inklusive mig själv i onsdags så var det väldigt skönt med helg! Hade sett fram emot en quizkväll (som vanligt!) iom att det inte är något quiz nästa vecka. Men nä, när vi kom hem från för...

Av Helena Häll - Torsdag 11 april 21:34


Ja både veckan och mitt pussel går framåt! Idag är det redan torsdag! Men igår var jag ju hemma och vabbade så det blev som en ledig dag nästan. Idag har alla varit på förskolan och jag har jobbat! När vi kom hem från förskolan var vi ute och lekte l...

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards