Alla inlägg den 31 augusti 2020

Av Helena Häll - 31 augusti 2020 22:31

Idag har vi varit ute och kvällslekt lite efter middagen. Vi åt för en gång skull lite tidigare än vanligt idag. Mest för att Max och martin sov en lång middagslur. Men efter middagen gick vi till friadalen och gungade med Max och lillebror lyckades efter lite skrik söva i vagnen. Sen sov han tills vi kom hem igen.. egentligen var det meningen att Max och martin skulle ut och cykla lite. Men martin hittar helt plötsligt inte sin cykelnyckel. Var hade du den senast? Jag vet inte. Var kan du ha lagt den tror du? Jag vet inte. Vad kan vi göra åt saken? Jag vet inte. OMG! För karlar ibland. Jag vet inte är förövrigt Martin favorit uttryck skulle jag gissa, vet inte hur många gånger han säger det på en dag! Cykelnyckeln är fortfarande borta men vi fick igengäld gunga hela familjen nere i friadalen.

#borttappadnyckel #cykel #gunga #friadalen #jönköping #jagvetinte

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards