Alla inlägg den 16 juni 2020

Av Helena Häll - 16 juni 2020 21:17


Nu har appen strulat så vi får se om inlägget kommer på plats eller inte. Får väl försöka genom att logga in på hemsidan annars.. eller så får ni bli utan tills det funkar igen, det märker ni!  


Idag är inte någon vanlig dag för idag har vi varit på begravning. (Martins första begravning förövrigt) vilken ynnest att inte behöva gå på sin första begravning fören man är 26 år.. (okej jag va typ 21 tror ja så det är väl inte så ungt heller) men jag är i vilket fall inne på min femte/sjätte nånting sånt iallafall.. tror ja.. men idag tackade vi för det vi har fått i livet av martins mormors syster. Det låter kanske lite avlägset men hennes man dog för jättelänge sen (över 40-år sen typ) och inga barn hade hon så då har hon haft martin och hans syster och kusiner som extra barn, Speciellt martin. Så idag begravdes och urnsattes hans extra mormor. Men det var en fin begravning och precis när urnan sänktes ner i jorden så bröt solen fram bland molnen och när urnan var nedsänkt så försvann det igen! (Iom att jag inte är religös så blev jag det inte nu heller men det var fint att blev just så!).

Efteråt hade vi lite smörgåstårta och tårta på behörigt avstånd från varandra. Det var trevlig tillställning och nu hemma igen är vi helt slut efter fullt hålligång sen i förmiddags. Så nu blir det tidig kväll och imon får vi ta tag i vårt diskberg som vi blundar för i flera dagar! (Tacka gud (Hmm) att vi har diskmaskin från och med nästa vecka!) 


Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards