Alla inlägg den 5 mars 2016

Av Helena Häll - 5 mars 2016 22:39

Ja Melodifestivalen, nu har det hållt på i fem veckor.. Och ändå är det en vecka kvar av kalaset, och guess what! Jag älskar det! I kväll var det dags för andra chansen och jag prickade tre av fyra rätt vidare, jag hade fel på isa, jag gillade den låten men det är inget fel på den andra som jag inte kan uttala.. Kizizuzoungo typ.. ;) och startordning blev satt med, blir en riktigt het final nästa vecka.. Vinner dock Samir och Viktor finalen så lovar jag att abdikera!! Det räcker med att vi det närmsta halvåret ska försöka få barnen att sluta klä av sig tröjorna medans de sjunger "för vi ska fucka loss" för full hals! Själv hejar jag på Oscar zia men har insett att det är nog bara jag som göra det.. Men gillade den bäst.. Jag måste lyssna på låtarna i startordningen, sen avgöra vilken ordning jag tror/vill ska bli!

Förövrigt har jag städat hela mitt place idag, tvättat, diskat, dammsugit, svabbat, vikt kläder, bytt sängkläder och vädrat! Sen har jag kollat på skidskytte-VM, de svenska damerna de ger en gåshud, har vi all tur i världen imon kan kanske Mona Brorson fixar en medalj i jaktstarten! Men nu blir det sängen för imon morgon vankas den årliga vasaloppssöndagen!

#andrachansen #panetoz #sahara #borisrene #samirochviktor #mello #melodifestivalen #lördag #oscarzia #skidskyttevm #monabrorson

Innan storstädningen började, samlade jag visst massa med en damm under fötterna..

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards