Alla inlägg den 28 februari 2015

Av Helena Häll - 28 februari 2015 12:47

Äntligen fick jag till en kort sväng på bokrean som startade i onsdags. Det blev dock en väldigt kort sväng, enbart en bokaffär och en kvart! Men det är alltid nått! Jag kände mig mycket nöjd när jag gick därifrån! Jag fick med mig två böcker och guess what, det var två kriminalromaner! Haha.. Jag inser att jag läser bara sånt! Men köpte Camilla läckbergs nya bok, lejontämjaren! Har ju läst de andra och tycker de är riktigt bra! Och sen köpte jag en av Maria Langs (Pseudonym för Dagmar Lange) böcker (hennes andra) vad jag förstod det som! Har inget läst av henne innan, sen såg filmerna de gjorde om böckerna och blev helt slåd! De var riktigt bra för att vara svenskproducerat! Är boken bra blir det till att läsa de andra också! Hon verkar ha skrivit ett antal böcker! (Typ massor!!) så nu när solen börjar komma till min balkong blir det läsning, läsning och läsning! Tjoho!

#bokrea #camillaläckberg #marialang #nyaböcker #läsglädje

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards