Alla inlägg den 1 februari 2015

Av Helena Häll - 1 februari 2015 18:07

Det var temat på gårdagens förfest hos Patrik. Direkt när vi kom innanför dörren fick vi en reflexväst i handen, "-Här ta på er denna" What? Aja, var bara till att lyda, och vad mycket skratt dessa reflexvästar gav oss. De var inlånande från Adams pappas jobb och var i one size.. Vilket också gav oss en hel del skratt! Men vilken rolig kväll det var igår och som alltid så har jag det med några av mina bästa vänner som jag känt i 10-12år. Vi känner varandra så väl att jag aldrig någonsin skulle vilja byta bort dom mot något. Och som tur var hade jag kameran med mig även denna gången!

Åh vips så är det februari och vi går mot nya tider och snart är det vår!   

 

One size passar visst till två!


 

Tjoho för reflexvästen!

 

Sjunger solosång i dammsugaren

 

Patrik och jag

 

Sam, Johan och Jag

   

Adam och Micke


#reflexväst #förfest #manharinteroligareänvadmangörsig #bästavänner

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards