Alla inlägg den 30 maj 2024

Av Helena Häll - Torsdag 30 maj 22:12

Idag efter jobbet hämtade jag Max för han besök på BVH. Det var hans fem års kontroll och nu är han färdig hos dom. Han är inskriven ett år till men har inga fler besök inbokade! Där har han gått sen han föddes, och haft samma sköterska sen dess! Nu är det bara två besök kvar för lillebror (4 o 5år) sen ska vi inte dit mer! Allt har sin tid och idag avslutade Max sin BVH besök med en vaccinationsspruta! Han var lika duktig som när han va bebis, han sa inte ett knyst varken då eller nu! Men lite öm i armen var han nog ändå sen. Men han höll god min och beställde en matlåda med lasagne till middag! Allt gott, slutet gott!

Förövrigt fick jag ett litet infall innan. Boken jag läste var lite spännande och vips har jag suttit hela kvällen och läst min bok. Över 150 sidor kvar hade ja att läsa och jag drog allihopa! Check, bok nummer 39 för iår är klar.

#läsa #bokmål #50böcker #

Captain america tar igen sig en vilopaus även han!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards