Alla inlägg den 28 maj 2024

Av Helena Häll - Tisdag 28 maj 20:58

Ja imorgon är det Max födelsedag! Han blir en hel hand! Äntligen tycker han! Det går för fort tycker vi! Det är galet att han redan fyller 5! Vad tog tiden vägen? För fem år sedan låg vi inne på förlossningen och inväntade att han skulle behaga komma ut. Och det tog sin lilla tid vill jag lova! Strax innan klockan tre i natt är det fem år sedan vi blev föräldrar för första gången!

Annars idag har vi varit på föräldrakurs sen jobbat till halv fem! Väl hemma vid gjorde vi hemmagjorda hamburgare och duschade och tvättade. Så nu sitter jag här i soffan och läser och väntar på att kvällens andra maskin tvätt ska bli klar så jag kan hänga upp den och gå och lägga mig! För det längtar jag efter just nu! Imorgon är ju en stor dag!

#födelsedag #fyllaår #5år

Imorgon smäller det!

Sitter i soffan och läser i väntan på tvätten!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards