Alla inlägg den 27 maj 2024

Av Helena Häll - Måndag 27 maj 21:42

Idag hade vi sommarfest med all personal från alla förskolor i vårt område. Supertrevligt var det. Vi fick dock vara inne för (kors i taket) det regnade! Det har inte regnat på år och dag, men just idag gjorde det givetvis det! Men vi var inomhus och fick tipspromenad och tävlade i lite olika saker. Som att gissa kändisen, kasta ärtpåse, trä tröjan över huvudet på hela laget osv. Och hör och häpna vårt lag vann! Hurra! Så roligt! Det trodde vi verkligen inte. Vi åt också goda mackor med fyllning, jag åt en kycklingcurry macka och sen fick vi också en kaka och en fin blomma av cheferna! Nu är jag helt färdig i huvudet och med en ordentlig huvudvärk, jag ju ifs bero på det konstiga vädret med. Men nu har iallfall både jag och Martin bäddat ner oss för idag. Godnatt!

#sommarfest #jobbet #avslutning #lekar #tipspromenad #vinst

Den fina blomman!

Här va gissa kändisen!

Här leker vi! Hahaha!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards