Alla inlägg den 8 februari 2021

Av Helena Häll - 8 februari 2021 20:19

Ni vet vi var ju hos doktorn med Max för ett tag sen pga hans eksem. Då gav läkarens oss ett tips off the record. Ja, jag fattar ju varför han inte kan säga att han skriver ut kamomillte på recept! Hahaha! För han sa; bada och i badvattnet häller ni en stark kopp kamomillte, det hjälper mot eksem och kliandet. Eh, jaha! Så igår testade Max en spa-söndag med badade i tevatten! Det såg ut som han haft en smärre diarré i vattnet pga färgen på det! Men återstår och se om det hjälper något!

Nu har vi haft en korvstroganoff-måndag och häng i soffan (för dem utan myror i byxorna!). Men fixar-frasse har förövrigt marinerat sig själv i handkräm idag och trillat ner från soffan. Dock inte samtidigt som tur va!

#badaitevatten #spa #husmorstips #eksem #fixarfrasse

Förberedelse för spa-bad!

Vad badar du med? Eh, två tepåsar!

Han va nöjd iallafall! Fixar-Frasse!

Kvällshäng med mina grabbar!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards