Alla inlägg den 15 juli 2020

Av Helena Häll - 15 juli 2020 22:24

Idag packade vi upp lite saker som martin fått med sig hemifrån. Nu när vi fått större så kommer grejerna inforslade successivt. Så nu senast var det en stor pappkasse med två pärmar med information om dinosaurier (mycket användbart för Martin 26år..) Hahaha, men för framtida bruk för Maxen tänkte vi och sparade dem! I kassen låg även bland annat sparade hockeykort och sparade pokémonkort och det höjdpunkten av allt. En del av Martins sparade skolsaker! Någon form av loggbok som han skrivit i årskurs 2-3 någonting. Det var mycket underhållande läsning men bäst av allt var älgen. Ja alltså det skulle vara någon typ av saga om en älg som hette Äle. Men som ni ser nedan på bilden så kan ni förstå varför jag fullständigt bröt ihop av skratt så pass att jag trodde jag skulle föda barn ett tag. I min värld såg jag något annat än en älg! Men vi ser väl alla olika saker; men håll till godo för ikväll för det ska vara en älg!

#älg #vadserdetutsom #skrattanfall

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards