Alla inlägg den 1 september 2020

Av Helena Häll - 1 september 2020 21:13

Idag började vi förmiddagen med ett besök på BVC med lillebror. Han skulle mätas, vägas och få rotavirusvaccinet. Så vår promenad gick således till BVC och medan jag och lillebror var där inne så fortsatte Martin och Max promenaden, sen kom de och plockade upp oss igen när vi var färdigvägda och mätta! (Ca 4,7 kilo och 57cm lång!) nu ska bara se hur vaccinet artar sig för mini.. Max slutade bajsa på en vecka efter han hade fått sitt.. (Ops! - Men minns glädjen när han väl gjorde det sen!). Sen va meningen att vi skulle varit lite barnvakt åt barnens kusin men hans farfar hoppade in istället för att Hannes hade behövt köra ner han till oss och sen hämta han igen! Så Max lyckades ta sig en låååååång middagslur.. (2,5h!) Herregud, ungen kommer nog aldrig somna nu! Men efter den lilla (aslånga!) vilan så packade vi ner barnen i vagnen igen och gick bort till ICAs postutlämningsställe och hämtade ett paket vi hade beställt från libero. Vi har under sommaren samlat kampanjkoder och kunde förra veckan beställa handdukar till barnen. Sånna där fantastiskt söta handdukar med luva på, och föreställande sköldpaddor. Så nu har vi två små matchande sködpaddsbeklädda barn. Fånga båda på kort med sina handdukar va inte det lättaste heller. Resultatet av detta kan ni se nedan! Men handdukarna blev toppen (tack libero) och älskar när jag kan matcha mina barn med samma outfits!

#bvc #libero #kampanj #sköldpaddehandduk #pseudotvillingar #matchandeoutfits

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards