Alla inlägg den 17 mars 2018

Av Helena Häll - 17 mars 2018 21:56

Ja nu har jag inte bloggat på typ en vecka men jag har pluggat, pluggat, pluggat och pluggat! Vetenskapstenta är det som gäller på onsdag och jag blandar ihop precis varenda begrepp! Herregud jag undrar hur detta ska gå men jag får nöta in allt 58 miljoner ggr till! (Har typ panik!!) men men, nu har vi iaf tittat på stjärnornas stjärna på TV4 och det var bland det värsta jag sett! Så dåligt och hemskt program, hur fan har de tänkt?! De är nån helt okej ny artist (läs Wiktoria!) och sen är resten lite halvt avdankade gamla artister som ska sjunga efter olika teman. Och allt är så överkäckt och Petra Mede är överallt och försöker överglänsa sig själv med små käcka skämt.. Jag har suttit och skämts bakom en kudde i två timmar nu, två timmar.. (ja okej jag rensade lite i skafferiet en snabbis när Martin blev akutsugen på kex.. haha!) men ni kanske undrar varför jag inte stängde av.. och det undrar jag också faktiskt.. har ni missat detta program så gör det inget! Ni missar absolut ingenting, ta er tid att läsa en god bok eller se eller kvalitetsprogram istället! Det var allt från ?nä, jag är inte bitter? ikväll!
Tjipp hej!

#tenta #vetenskapstenta #tentaångest #skämskudde #tv4 #stjärnornasstjärna #skärpningtv4

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards