Alla inlägg den 22 juli 2017

Av Helena Häll - 22 juli 2017 21:26

Då var vi hundvakt åt lille mopsen Herman igen! Inatt har han sovit hos mig (oss) och tagit typ all plats i dubbelsängen! (Hur nu en mops lyckas med det) och idag efter jag tvättat åkte vi hem till Martins föräldrar med Herman. Fast det är bara hans pappa hemma, (fast inte nu) så vi har haft spelkväll med en sovande herman. (Förutom när vi åt mat förstås, då sitter han alltid bredvid och vill ha! Haha!) men vi har spelat yatzy, TP och en massa kort! Jag vann på både yatzy och TP, men i kortspelen (sjuan och spansk skitgubbe) har jag typ förlorat konstant! Men när vi spelade TP så fick jag (som pluppfråga dessutom) vad heter osten som kommer från byn gorgonzola? Haha! Ja, jag gissade rätt på den! Men fick nån fråga också om asiater hade smuligt eller kletigt öronvax.. haha! Men hade rätt på den med! (Det va smuligt!) men nu blir det dags strax hem och packa färdigt för imon bär det av på semester - del 3! Stockholm here we come!

#spelkväll #kortspel #yatzy #TP #mops #pug #herman

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards