Alla inlägg den 29 juni 2017

Av Helena Häll - 29 juni 2017 21:16

Idag forsätter vår skånesemester (och nej jag har inte skrivit fel angående del 1 eftersom denna delen av min semester är del 1, för det kommer mer) men i vilket fall som helst vaknade vi och gick upp och åt frukost medan vi kollade vädret runt omkring här i trakten! Och dagens val föll (som ni säkert redan förstått) på Åhus! Denna skånska kustpärla med sin kända brygga och vackra stränder... (om det hade vart sol ja!) vi lyckades dock hamna i en stormvind! Haha! Men inget regn (och det var ju vårt huvudsakliga mål!) men jävlar vad det blåste vid havet! Håret flög åt alla håll och vi var praktiskt tagna ensamma om att strosa på stranden! Men mycket trevligt hade vi även idag och efter Åhus besöket åkte vi och hälsade på Sandras morbror med fru som bor i en stuga en liten bit från den vi bor i! Efterdet blev det lite handling på icamaxi i Älmhult innan vi får tillbaka till vår stuga och lagade korvstroganoff! Nu har vi vart uppe i "storstugan" och duschat och ska strax mysa till det med lite jordgubbar!

#semester #skåne #åhus #roadtrip #fångadienstormvind #älmhult

Mariakyrkan i Åhus!

Åhusbrygga!

Hittade mitt namn på bryggan! Haha!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards