Alla inlägg den 18 april 2017

Av Helena Häll - 18 april 2017 13:29

Idag bestämde jag mig för att börja pussla ett nytt pussel igen. Ett nytt pussel att klura ut och tänkte att; äsch ett 500s bitars lägger jag på en dag, ett 1000s bitars går hyfsat fort med och det har jag lagt några under de senaste månaderna. Så då slog det mig (av nån jävla korkad anledning) att jag skulle börja med 2000s bitars pusslet!! För helvete Helena, 2000 bitar är många bitar, jättemånga bitar! Hahaha! Som resultat har jag nu pusselbitar i halva vardagsrummet, 3 små brickor, 1 stor bricka, ett ljusfat, i pusselkartongen, 3 ungsplåtar och resten på bordet.. jaha ja.. det här var ju en briljant idé.. man kan ju undra när jag hade tänkt och bli klar med detta. Och fram till jag blir det kan ingen äta vid mitt bord! Haha! Tur att jag oftast sitter i soffan och äter! Förövrigt hade jag planer på att jag skulle promenera lite idag eftersom det var så fint väder, jag skulle bara äta upp lunchen och se klart på mitt avsnitt av tv-serien Grimm. När båda dessa va klara och jag tittade ut genom fönstret snöade det på tvären och jag tappade genast lusten att gå ut utanför dörren överhuvudtaget.. typiskt! Jag längtar efter sommaren, och nu har jag ju fått något att göra fram tills sommaren.. mitt 2000 bitars pussel! :)

#tisdag #pussel #2000bitar #dolmiterna #italien #nuharjagattgöra #hurtänktejagnu #grimm #snö

Morgonkaffet och 2000 bitars pusslet över en stuga i Dolomiterna i Italien!

Ett överflöd av pusselbitar! Ahhh!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards