Alla inlägg den 16 juli 2016

Av Helena Häll - 16 juli 2016 23:40

Efter en lång dag med egentligen inte så mycket resande som det känns så är vi nu framme på vårt hotell i nice. Wifin är Okej på rummet så hoppas jag lyckas få iväg inlägget till bloggen. Vi åkte från Gbg vid kvart i sex och landade i nice vid åtta! En betydligt bättre flygfärd än den jag hade hem från USA sist! Vi tog bussen från flygplatsen till nice tågstation (nästan där vi bodde!) och från tågstation gick vi våra två kvarter till hotellet! Innan vi klev på bussen träffade vi en kille från Stockholm som skulle med samma buss som oss så han satt med oss på bussen och pratade, senare nu ikväll råkade han gå förbi vårt restaurang där vi hade ätit (vi delade på en sallad med getost inrullad i skinka och en spenatpaj och en halv liter vin, hehe!) men han slog sig ner och vi hade en pratstund till, enda till restaurangen skulle stänga och vi insåg hur trötta vi egentligen var. Så nu gör vi oss iordning för natten på hotellrummet, imon väntar sightseeing i stan!

#nice #semester #flyg #buss #godmat #gottsällskap #trött

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards