Alla inlägg den 19 januari 2016

Av Helena Häll - 19 januari 2016 08:18

Imorgon väntar operationen av min armbåge, den operationen som läkarna för tio år sen hoppades skulle undvikas.. Så idag blir min sista arbetsdag på några veckor. Min första sovmorgon smygbörjades redan idag då jag självmant vaknade halv sju! Haha, men jag ser framemot att inte behöva gå upp 04:45 en till två gånger i veckan! Jag ska äta min sista måltid idag på ett dygn framöver.. (Fan jag kommer vara så hungrig) jag njuter även av att jag vaknade upp till det jag faktiskt kallar vinter! (Inte den snorkalla sibiriska vinter vi haft de senaste) utan några få minusgrader och massvis med snö!! Det måste ha kommit hur mycket som helst i natt för idag vaknade jag upp till ett fantastiskt vackert vinterlandskap, och sen jag flyttade så kan jag titta ut genom fönstret och njuta av träden och vinterträdgården utanför (trots att jag bor mitt i stan) så det är det känslan jag nu ska försöka ha med mig hela dagen, min sista dag i frihet för ett tag!

#operation #imorgon #sjukskriven #sistadagenpåjobbet #vinter #snö

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards