Alla inlägg den 15 maj 2015

Av Helena Häll - 15 maj 2015 23:29

Så väldans skönt att vara ledig lite extra! Snart drar helvete igång igen! Jobb från morgon till kväll! Men nu är vilopausen, jag var ledig en vardag! Den lyxen har jag inte haft sen i julas! Så hur spenderar man en ledig fredag! Jo man börjar med ett besök hos läkaren för mina ögon är paj igen, så för att utesluta allt och lite till fick jag ta blodprover och se så jag inte var allergisk mot något.. Typ katt, pollen, damm, kvalster och så tryckte vi till en gluten med! Var säkert lite till men allergitabletter fick jag och sen remiss till hud, för utslagen på ögonlocken och mina stackars händer och fötter!
Efter läkarbesöken var jag på sortergården och slängde skit från källaren! Fan har folk inga liv? Vad gör alla på sortergården när jag ska åka dit?! Det var proppfullt så det var kö in och sen blev man hänvisad en parkering! Sen har jag varit hela dagen hos Cattis i daräng med morgondagens bravad! Ni märker imon eller på söndag vad vi hittat på för bus! Nu måste jag sova för att orka upp imon när klockan ringer 06;40! Bah!

#ledig #fredag #läkarbesök #aldrigfrisk #utslag #allergi #sortergården

Sortergården i sitt esse!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards