Alla inlägg den 22 maj 2015

Av Helena Häll - 22 maj 2015 22:25

Ja jag känner mig ändå på väg! Och det åt rätt håll! Jag packar, rensar och säljer mer saker för varje dag! Så skönt att slänga saker! Och härligt när man säljer saker med, folk blir så glada! Min vaktmästare som var här denna vecka med va fascinerad över hur långt jag kommit.. Jo fast skulle jag flytta 6juni är det bara två veckor kvar imon och han insåg nog genast att jag var alldeles i fas helt plötsligt! Vaktmästaren var iallafall här för att skruva isär min ugnslucka som inte varit städad på låt oss säga sju-åtta år! Ingen har fått isär ugnsluckan innan men nu banne mig. Jag har städat den med precision! Fick dessutom "låna" verktyget av min vaktmästare så jag kunde skruva tillbaka skiten själv sen! Hahaha.. Men skam den som ger sig! Ugnsluckan sitter fast igen!

Sen håller jag ju som sagt på att peta ner alla klistermärkena på kaklet och började göra ett rutmönster som jag nu helst plötsligt kände att jag vill spara en vecka eller två.. Jag får helt enkelt se hur länge jag kan hålla fingrarna i styr ifrån att rycka fler klisterlappar!

Mitt fina mönster av svarta och vita kakelplattor! Även köket ser inte ut som vanligt!

Inga möbler utan bara yta! Massa yta! Nu ska jag sova strax! I en av de få möblerna jag ska ta med mig när jag flyttar, min säng!!

#flytta #städa #vaktmästare #katt #packa

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards