Alla inlägg den 28 juni 2024

Av Helena Häll - Fredag 28 juni 22:52

Fredag och vi har vinkat av mina föräldrar för deras vidare färd mot Göteborg. När vi vinkat av dem vandrade vi bort mot poolen för dagens omgång trots det lite sämre vädret. Vi badade en bra stund, den gick vi och hoppade på hoppkudden innan vi tog turen ut på bryggan för att känna på havsvattnet. Det var lite kallt, men vi såg fiskar och maneter från bryggan iallafall. Sen tog vi vägen förbi poolen (igen!) innan vi gick hemåt och åt lunch. 5min efter vi kom hem så kom regnet. Och som det regnade! Och åskade! Det mullrade riktigt ordentligt inne i vår lilla vagn! Men höll oss inomhus tills solen kom tillbaka och vi gick för att bada för tredje gången i poolen. Efter det fick vi hemåt för att göra hamburgare. Då började Max att dala lite i sin energi och var helt slut. Jo då då hade han feber den lilla stackarn! Så lite Alvedon till han och en god natts sömn hoppa vi gör susen. Jag och Martin hade spelkväll sen när barnen somnat! Martin vann när då då (som vanligt) och jag vann sänka skepp. Sen spelade vi en 21 poängare på mamma o pappas på spåret bok. Vi fick 16p ihop! Heja oss! Nu blir det läggdags och imorgon är sista hela dagen för oss här på Öland! Tyvärr har det gått lika fort som vanligt! Men vi har haft en toppen vecka (om man bortser från Max feber nu då!)

#semester #öland #bada

Frukost på samma stol!

Alltså min familj! De är för härliga!

Hoppa hoppkudde

Besök vid bryggan

Dags att gå ut och spana efter fiskar!

Poolhäng!

Ösregn (även på Öland!)

Lunch inne i ösregn!

Mot poolen igen!

Fika!

Max och Elliot spelar på spåret!

Spelkväll med min bättre hälft!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards