Alla inlägg den 21 juni 2024

Av Helena Häll - Fredag 21 juni 23:09

Semesterdag 1 och midsommarafton! På midsommar för 7 år sedan blev jag och Martin ihop (det var den 23/6 det året) så egentligen är det väl på söndag vi firar 7 år tillsammans! Idag har vi iallafall firat lite midsommar tillsammans. Vi tog med barnen upp till stadsparken där det var dans runt midsommarstången. En trubadur sjöng alla klassiska midsommarlåtar utan små grodorna så när han tyckte han var klar blev det spontansång av oss som dansade och då hängde trubaduren med ändå! Så vi fick våran små grodorna till slut! Men massa folk var det i stadsparken och de som stod och tittade på måste fått en härlig syn när (vad som kändes som) halva Jönköping dansade runt stadsparkens midsommarstång. Efter dansen gick vi till mina föräldrar för att käka midsommarmat och jordgubbar. När vi kom hem var det någorlunda läggdags för grabbarna och jag och Martin har ätit lite chips i soffan framför Frankrike - Nederländerna i fotbolls em. Men nu blir det sängen för imorgon väntar en ny semesterdag!

#semester #midsommar #stadsparken #jönköping

Glad Midsommar önskar vi i vår familj!

Dags att dansa! Max och eje var först på plats!

Var proppfullt med folk som dansade!

Folk så långt ögat kunde nå!

Max och Elliot fick kryssa i på deras meny vad de ville ha att dricka!

Midsommarmat!

Martin äter mat!

Barnen äter mat!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards