Alla inlägg den 20 juni 2024

Av Helena Häll - Torsdag 20 juni 22:44

Ja!!! Äntligen har vi semester!! Fast just nu känns det som en vanlig helg! Och att vi bara råkar vara ledig imorgon. Det tar ju ett tag innan man kommer in i det! Förhoppningsvis har vi fattat det när vi kommer ner till Öland på måndag!

Idag har vi annars firat midsommar på jobbet! Dansat runt stången, gjort egna kransar, ätit jordgubbar, dukat fint, ätit midsommarmat, sövt barnen sen packade jag ihop och sa tack och hej för mig!

När jag hämtat barnen var vi i friadalen en stund, innan vi gick hem och firade semestern med att hämta pizza. (Som var dränkt i sås!) först nu, några timmar senare har mättheten någorlunda släppt! Hujedamig vad mätt jag var där ett tag. Men barnen somnade tillslut och då passade vi på att se första avsnittet av house of dragon säsong 2. Mysigt att se serier igen! Synd bara att nästa avsnitt inte kommer fören på söndag! Jag har också pusslat lite, eller jag har börjat med ramen. Det saknades en bit av ramen (och ja, jag hann få lite panik) men efter 10 minuters letande hittade jag den! Pust! Så ramen är komplett, bara innandömet av pusslet kvar! Nu ska jag lägga mitt armbandsur i en skål med ris och se om fukten i urtavlan kan sugas ut. Den har nämligen immat igen efter att ha varit med om ett skyfall igår. Vi håller tummarna för att klockan ska överleva! Nu sängen! Tjipp hej!

Har börjat midsommarduka på jobbet!

Firar semester med pizza!

Ahhhhh! Det saknas en bit! (Som jag senare hittade!)

Klockan nedbäddad i ris. Undra om det verkligen funkar?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards