Alla inlägg den 19 juni 2024

Av Helena Häll - Onsdag 19 juni 21:38

Idag har jag vabbat ett friskt barn! Han har lite hosta kvar men den sitter ju i länge på han! Men pigg som bara den är han. Men skönt att få en liten slappardag ihop med min äldsta son. Vi kollade tv ihop, va på promenad, hämtade ett paket (pussel till mig!!), åkte rutschkanan, träffade på mormor och morfar, var på apoteket med dem, åt lunch, tittade på tv igen, lekte, hämtade lillebror och då började det ösregna! Så vi alla var dyblöta! Vi fick byta alla kläder när vi kom hem! Nu blir det dock sängen för mig, sista arbetsdagen innan 45 dagars semester är ett faktum! Så välbehövligt!

Dessa två fina pussel var i paketet vi hämtade idag! Jag har börjat sortera det översta med motivet, torg i Paris.

Semestermålade naglar och fotbolls-em!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards