Alla inlägg den 18 juni 2024

Av Helena Häll - Tisdag 18 juni 21:35

Tisdag och sista sena dagen innan semestern är gjord! Martin har varit hemma med en hostig Max idag och imorgon är det min tur. Sen gör jag ett inhopp på torsdag sen går jag på semester! Fy fasiken vad skönt! Jag har nog aldrig längtat så som iår. Min kropp har sagt ifrån länge nu att det är dags att vila! Och nu blev det som det blev med Max hosta så det bara är en arbetsdag kvar helt plötsligt!

Efter jobbet lagade vi mat och käkade innan barnen gick och la sig. Jag själv orkade inget ikväll, eller jo jag plockade ihop mitt pussel som blev klart iår ich så vattnade jag balkonggrönsakerna lite. Sen har jag legat helt utslagen i soffan och spelat mobilspel och kollat på fotbollen. Men ibland behöver man sånna kvällar också!

Världens längsta kulbana hade Martin och Max byggt idag.

Fruktomanen! En i varje hand! Men fick faktiskt i han lite ris och kyckling innan det!

Den andra åt ris rakt ur kastrullen istället!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards