Alla inlägg den 2 juni 2024

Av Helena Häll - Söndag 2 juni 22:34

Idag hade vi kalas för Max som inonsdags fyllde 5! Hipp hipp hurra! Det var släkten som var på besök och Max var eld och lågor över all uppmärksamhet och paket! Sedan åt vi jordgubbstårta (fast Max skulle prompt ha choklad så fick fixa en kladdkaka också!). Efter två timmars stohej var alls helt slut, då börjar jag plantera om alla tomater och paprikor! Så nu är balkongen full av växter igen. Jag var nog något sen iår, men skam den som ger sig. Nu är det omplanterat och ordnat på balkongen. När barnen somnat pusslade jag på det nya pusslet jag köpte på röda korset igår, det var en blandat Harry Potter motiv. Har kommit en lite bit på väg! Och hörni föresten, vet ni vad jag hittade när jag flyttade på alla växter vid omplaneringen. Jo gårdagens försvunna pusselbit!! Hurra! Dock hade jag redan packat ner hela pusslet. Och det kommer jag inte pussla igen på ett tag! Nu börjar mina ögonlock stängas så bäst att avsluta innan jag somnar helt!

Kalas-Max

Öppnar paket!

Fick en bok om bockarna Bruse!

Jordgubbstårta

Även eje fick paket!

Den försvunna pusselbiten!

Börjat på ett nytt pussel!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards