Alla inlägg den 29 mars 2021

Av Helena Häll - 29 mars 2021 20:48

Idag har jag fått ett litet infall! (Eller flera!) först när barnen sov så städade jag i vårt arbetsrum, både i skåpet så alla släktforskningspapper fick plats där och sen även på skrivbordet! Alltså det är himla trevligt när man kan se skrivbordsytan igen! Hahaha! Nu får vi försöka hålla det sådär fint framöver.. eller rättare sagt jag får försöka med det, för det är till stor del jag som har grejer över hela skrivbordet. (Martin lägger sina grejer överallt på andra ställen än skrivbordet!)

Sen på eftermiddagen åkte jag till IKEA och köpte ett kombinerat skoställ med sittplats till vår hall. Och där fick jag ett infall till. Jag köpte ett litet bord och två stolar till Max så han kan ha bjudning inne på sitt rum! Succé! Dock brås min son på mig och är kortare än tre äpplen. Så han hade lite svårt att sätta sig själv på stolarna och sen kunde han inte nå ner till golvet. Så den ungen kommer ha slagit halvt ihjäl sig innan han har växt till sig att hantera det!

Skostället har vi dock inte monterat än men nu är det iallafall inköpt! Hejja oss!

P.S Fick ett infall till nu och beställde nya byxor till Max i större storlekar.. Blev en dyr måndag det här.. behöver hålla mig till kostnadsfria infall i fortsättningen. D.S

#städa #rensa #ikea #barnmöbler #hm #shopping #shoppoholic

Ett städat skrivbord!

En mycket nöjd Fixar-Frasse!

Kafferep ihop med min son!

Aningen för kort...

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards