Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Helena Häll - 12 maj 2013 18:09

Igår var jag i Tranås hos Emelie och Jakob för att fira Emelies 25-års dag. Hon fyllde dock förra måndagen men igår var det festdags för att fira henne. Alltid lika trevligt att åka och hälsa på dem, nästa gång jag ser dem kanske de är tre i familjen inte två, de ska nämligen få barn.. och det snart!   24 juni är bf för bebisen så vi håller tummarna för att de snart blir bebis!

(Förövrigt som ni märker så tog jag mig hem utan att köra av vägen denna gången..   )

Jag och mamma Emelie!


 

Pappa Jakob!


 

Frukosttajm på altananen!


   

Lyxfrukost får man alltid i Tranås!



Sen har ju nedräkningen på riktigt börjat till på lördag. Jag kan inte fatta att det är så så nära nu. Det har varit uppskrivet på min "bucket list" dvs saker jag ska göra innan jag dör. Tänk de få gångerna man faktiskt får stryka något från en sån lista, det är inte ofta! Men nu på lördagkväll får jag det, äntligen, änligen är det dags för Eurovision song contest! Som jag längtar   

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards