Alla inlägg den 17 september 2021

Av Helena Häll - 17 september 2021 21:02

Nu sitter jag uppkrupen i soffan och ska till att läsa lite. Jag började ju för ganska länge sen läsa böckerna i serien sagan om isfolket. Bara det att det är ju massa med böcker och när jag kom ungefär halvvägs så tog de stopp. Men nu har jag tagit tag i bok nummer 24 igen (av 47!) Anledningen till att jag ville läsa ut den jag höll på med först var för att jag skulle kunna börja läsa mina böcker jag fick när jag fyllde år! Jag fick en bok av Martin och barnen, en bok av Martins föräldrar och en bok av mig själv! Så nu har jag tre böcker till jag vill läsa inom de snaraste! Kommer ha svårt att välja vilken jag ska börja med. Sen vill jag ju givetvis fortsätta med sagan om isfolket böckerna och inte nog med det, jag lyssnar ju på familjen bridgerton också som ljudböcker! Hur hinner jag egentligen med allt? Ja det är ju precis det jag inte gör. Det är därför det tar sådan tid att läsa ut en bok jämt! Hahaha! Speciellt nu när jag har börjat jobba igen och är helt slut på dagarna. Men jag får ta en bok i taget och sakta läsa mig framåt. Vilken härlig läshöst jag har framför mig!

#läsa #nyaböcker #saganomisfolket #margitsandemo #richardosman #torsdagsmordklubben #camillaläckberg #henrikfexeus #box #annajansson #dansamindocka

Bok nummer 24 i serien! Heja mig bara hälften kvar!

Boken jag gav mig själv!

Boken jag fick av Martin och barnen!

Boken jag fick av Martins föräldrar!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards