Alla inlägg den 10 september 2021

Av Helena Häll - 10 september 2021 21:39

Vad gör ni en fredagkväll som denna? Jag och Martin har den senaste halvtimmen gått efter vår nya familjemedlem Tage och studerat hans skills! Ja, Tage är alltså vår robotdammsugare! Hahaha! Vi köpte dammsugaren i sommras men har inte fått den tummen ur att köra den förens nu! Så nu har den lullat runt här i snart 45min och det har rasslat gott i våra öron.. dvs det var nog väldigt skitigt i vårt hem! Men det ska Tage nu ändra på! Vi ska bara ta lite i taget! Nu har han fått köra i vardagsrummet, köket och hallen. Så får vi ta de andra rummen någon annan gång och testa. Har vi väntat så länge får vi inte äta hela kakan med en gång.. eller så har vi massa saker och tvätt på tvättställning och så i de andra rummen! Men några rena rum har vi nu iallafall!

Annars idag har jag jobbat, quizat, ätit tacos (två gånger!) en hemma och en på jobbet. Sen även kollat på Bolibompa med barnen och så förföljt Tage i hasorna! Nu ska jag njuta av vårt rena golv innan jag stupar i säng!

#robotdammsugare #tage #städa #städhjälp #fredag #jobba #bolibompa #quiz

Heja Tage!!

Fredagkväll framför Bolibompa!

Max kollar liggandes i soffan!

Elliot kollar liggandes på en kudde på golvet!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards