Alla inlägg den 9 september 2021

Av Helena Häll - 9 september 2021 21:05

Idag firar jag då min födelsedag! Fick frukost på sängen i morse. Elliot fuskade och kröp i sovrummet före de andra, Max fick vi mutande paddan för han skulle följa med och fira sin mamma på morgonen! Men kaffe och macka fick jag. Ena mackan åt Max upp och den andra tuggade Elliot på.. paket fick jag öppna i fred iallafall, fick lite strumpor, godis, fotinpackning, en bok och antirynkkräm för 35+ hahahaha! Du kan börja använda den idag sa martin. Hahahs! Ja för 35+ är jag minsann nu!

Efter en dag på jobbet så åkte jag hemåt för vi skulle ut och äta. Så mamma kom hit och tog barnen så jag och Martin gick bort till Anna-Gretas som är en tapasrestaurang ganska nära där vi bor. Super gott!! Sen åt vi churros till efterrätt, först nu typ 2,5h efter börjar mättheten släppa lite! Hehe! Nu har vi en stund suttit i soffan och kollat på Diamond league på TV men nu börjar det göras sig påmind att man är småbarnsföräldrer så både jag och Martin gäspar ikapp och tänkte gå och lägga oss, jag har bara beställt lite fotmassage först! Man får passa på när man fyller år!

#födelsedag #tapas #frukostpåsängen #annagretas #jönköping #35år #antirynkkräm

Barnen firar sin mamma på morgonen!

Max och Elliot äter upp min macka!

När alla hade gått satt Max kvar och åt upp resterna!

Middag på Anna-Gretas

Våra goda tapas!

Efterrätten!

Tack för den här födelsedagen!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards