Alla inlägg den 8 september 2021

Av Helena Häll - 8 september 2021 20:39

Eller ja, det är ju inte julafton imorgon utan födelsedag! Min födelsedag! Hur i hela friden blev jag 35? Eller ja officiellt blir jag det 02:42 inatt! Hu jeda mig! Jag fyller halvvägs till 70 imon.. och martin har inte ens fyllt 28 än! Tur att jag har hann som kan ta hand om mig nu när jag sakteliga skrumpnar ihop!

Annars idag har jag haft kort dag på jobbet men det betyder också ingen rast och sen kommer man hem till huliganerna hemma och det är det full fart här med! Så är liiite trött, men nu sitter jag ensam i soffan för martin är iväg och lånar hans föräldrars bil som jag kan ha till jobbet imon (vilken snäll sambo som fixar så till mig!) vår bil har förövrigt inte fått någon dom än för idag när jag pratade med bilmekaniker så kunde han efter en vecka inte hitta något fel på den! Man han skulle kolla lite till och återkomma imon! Jag blir galen på den där bilen! Men följetången fortsätter, kan ju alltid önska mig en ny bil till födelsedagen imorgon!

#snartfödelsedag #halvvägstill70 #bilenärsönder #trött #sliten #onsdag

Bonusbild på mina huliganer när de kollar på Bolibompa på paddan! Bilden är nog från igår!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards