Alla inlägg den 5 september 2021

Av Helena Häll - 5 september 2021 20:27

Idag har jag och Martin varit iväg och gjort lite ärenden. Vi har bland annat besökt två bilhallar och kollat på begagnade bilar.. (fan vad dyrt det är med bil!) sen att vi har råd är ju en annan femma, men är ju så satans tråkig utgift som bara blir sämre hur man än gör (så vida man inte krockar - då brukar man få ut en del på försäkringen, men inget jag rekommenderar! Jag har provat!) men vi har iallafall kollat på massa bilar, sen varit på A6 och bytt lite kläder som jag beställde och som var för stort (vad har hänt?) men martin sa så snällt i affären att han tyckte jag kunde behålla kläderna och lägga på mig lite till. Jag var dock inte av samma åsikt! Haha! Men han bjöd mig på lunch på McDonalds förmodligen för att göda mig lite! Sen handlade vi på maxi innan vi for hem och avlöste mamma som varit barnvakt. Martin gick bort och hjälpte till och flyttpacka hans farfars saker och jag och barnen hängde här hemma lite innan middagen!

#söndag #ärenden #nybil #fixarfrasse #pseudotvillingar #bröder

De två! Sittandes rygg mot rygg och bläddrar i varsin bok!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards