Alla inlägg den 3 september 2021

Av Helena Häll - 3 september 2021 20:18

Min första arbetsvecka på väldigt länge är till ända och kontentan, fasiken va sliten och trött jag är! På en förskola är det fullt ös dagarna i ända och det är bara att hänga på. Sen har jag två små barn hemma på det! Så det är high life från sex på morgonen till strax innan åtta på kvällen. Pust! Tur att jag har en spahelg inbokad! (Och snart två restaurangbesök med!) och idag har vi förövrigt varit på quiz med (som brukligt på fredagar!) men ingen vinst idag heller.. så vi får skärpa oss till nästa vecka! Snart måste väl säsongens första vinst komma!

Annars idag slutade jag tidigt så eftermiddagen har jag spenderat med min familj utomhus. Max hade med sig sin gräsklippare ut och klippte vid vår fotbollsplan (som sist!) och sen gick han på promenad med sin gräsklippare hela vägen ner till tågen. Där fikade vi det exotiska mellanmålet banan och vatten sittandes på en parkbänk och blickande ut över ett tomt järnvägsspår. Sen gick han hela promenaden idag utan att sitta i vagnen alls! Gräsklipparen fick dock åka i vagnen istället, men lagom till farfar (martins pappa) hann ikapp oss så klippte han asfalten resten av vägen hem sen. Så nu är det väldigt välklippta asfaltsstråk här runt omkring tack vare Fixar-Frasse!

#fixarfrasse #fredag #promenad #gräsklippare

En trött Eje som gick upp 05:50 idag.. suck!!

Max klipper vår lilla fotbollsplan!

Elliot letade löv han kunde försöka smussla in i munnen och äta!

På promenad med gräsklipparen!

Fixar-Frasse klipper asfalten!

Mellanmål på en parkbänk!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards