Alla inlägg den 25 augusti 2021

Av Helena Häll - 25 augusti 2021 21:56

Igår glömde jag ju berätta att jag äntligen ramat in två nya tavlor! Eller ja det är rättare sagt planscher jag ramat in. Planscherna jag köpte på storefactory när jag och mamma (och Eje) var där på outlen i våras (eller sommras.. jag minns inte!) De kostade ju föga 10kr styck och jag köpte bara enkla svarta ramar till dem! Så snyggt blev det! Nu ska vi bara bestämma vad vi vill ha dem, men det lutar åt hallen!

Annars idag har vi gått på promenad, lekt, klippt ner två plantor på balkongen, hoppat i pölar, kollat på tåg och bussar. Vi har även lekt i sandlådan, handlat mat och ätit våra egenodlade tomater! Vi hade dem i salladen till maten idag! Mums! Så kul att kunna äta det man själv har planterat!

Jag har förövrigt även tappat bort min nycklar idag, härromdagen var det telefonen och idag var det nycklarna! Men även de låg i en ficka.. fast inte i morgonrocken utan i en kofta jag hade härromdagen! Jag börjar bli som en vimsig liten tant med alla mina grejer och jag som alltid är på Martin för han inte kan hålla reda på sina saker! Hahaha! Så är jag inte ett dugg bättre själv! Men även solen den har fläckar, nycklarna är återfunna och alla är nöjda och glada (mest jag förmodligen!)

#nyatavlor #nykonst #pepptalk #egenodlat #balkongodlat #egnatomater #pseudotvillingar #fixarfrasse #tappabortsaker

Mina fina nya tavlor! Den till vänster är min nya pepp-talks tavla!

Våra egenodlade tomater från balkongen som Max och jag skördade igår.

Tjoho! Efter ett långt letande hittades de äntligen!

Precis innan läggdags idag fick han leka ostört en stund och ställde upp alla djuren så fint! Perfekt för att trampa på i natt när vi ska flytta barnen mellan sängarna! (Nappen på golvet är Ejes, Max är fortfarande nappfri!!)

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards