Alla inlägg den 23 augusti 2021

Av Helena Häll - 23 augusti 2021 22:03

Idag har jag banne mig inte tagit ett enda kort på hela dagen, det är inte likt mig. Jag har mest suttit i telefon tycker jag och ring halva universum för att fixa allt inför min jobbstart osv. Men sen har vi fortfarande varit lite snoriga (eller mest barnen) jag har mer känt mig ordentligt sliten. Undra på när man har en 1-åring som håller på att lära sig att gå och en 2-åring som bryter samman så fort 1-åringen närmar sig någonting som han tycker är hans.. dvs allt som finns! Då hör man Max över hela bäckalyckan tjuta; nej Eje nej!!

Det har visst vart slitsamma dagar även för resten av familjen för den dryga timmen tillbaka så sover alla mina tre killar.. kul sällskap! Frågade martin om vi inte skulle hitta på något, spela spel eller så.. nej muttrade han och en kvart senare sov han! Hahaha! Jag har istället roat mig med att spara serier till min lista på Netflix. Serier som jag vill se någon gång i framtiden.. men jag funderar lite på när jag ska hinna se dem.. men nu har jag en liten lista att titta på ifall jag skulle råka ha tid någongång! (Om 10 år eller så!) hahaha! Jag får ruta in livet och planera in tv-tittande en kväll, läsning en kväll, träning en kväll osv.. så jag hinner med allt! Men nu ska jag konsentrera mig på att bli piggare och det gör jag genom att gå och lägga mig! Sov gott!

#sjukstuga #netflix #serier #närjaghartid

Här får ni en bonus bild (tagen för några veckor sen) men FixarFrasse här har varit helt nappfri i över en vecka nu!! Stolt mamma är jag minsann! Sen att han frågar efter den några gånger om dagen fortfarande är en annan femma. Men han köper också när vi säger att de är borta!

#fixarfrasse #nappfri #slutamednapp

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards