Alla inlägg den 19 augusti 2021

Av Helena Häll - 19 augusti 2021 21:15

Igår kväll spanade jag runt på Ikeas sida för att se om de hade något vi behövde (eh, ja typ det mesta!) men hittade ett fint sideboard som jag spanade in. Så idag efter middagen mötte jag upp Martins föräldrar, för de skulle ta sideboardet i sin bil. Så vi strosade runt på Ikea och kollade på allt möjligt vi behöver. Och så kom vi då till sideboardet. Jag hade spanat in det grå, men det visade sig vara väldigt mycket ljusgråare än jag tänkt mig. Jag får skylla på att jag inget ser i mörket (googlade ju igår kväll!) men det fanns ju ett vitt också nu är ju resten av vårt hem vitt men iom att den gråa färgen nog inte blir bra mot vår tapet i köket så tänkte vi vitt funkar ju! Den ska finnas i lager! När vi traskar nästan längst in på rad 19.. så finns det inga förpackningar där.. Jahopp! Frågar personalen, det ska finnas en kvar men finns det ingen bland varorna i gången så är de slut.. vafals! Nej och åter nej! De är slut och ingen vet om eller när de kommer tillbaka. Jag var besviken, detta är nämligen andra gången vi försöka ett sideboard, den första gången var på Mio och då hade den utgått ur sortimentet. Jag fick iallafall en liten trevlig shoppingtur med mina svärföräldrar! Men jag åkte hem till martin, jag uttrycke min lilla besvikelse, sen la vi barnen och sen mina damer och herrar blev det sprutt på herrskapet (läs; det blev sprutt på mig och martin fick snällt hjälpa till!) jag flyttade ut mitt nattduksbord i köket, ställde micron på och vi städade upp bland alla tusen påsar och all skit vi har haft liggandes här! Och taaadddaaaaa så blev köket jättefint! Jag är mycket nöjd dock saknar jag mitt nattduksbord! Men jag får väl köpa ett nytt!

#besviken #ikea #sideboard #ommöblering #föreochefter

Förebild; kaos (och ett soligt fönster!)

Före; påsar överallt, micron på bordet, bara kaos!

Efter; tadaaa! Så fint det blev! Behöver bara en längre sladd, men så längde den är där uppe når Elliot den inte! Win - win!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards