Alla inlägg den 18 augusti 2021

Av Helena Häll - 18 augusti 2021 20:15

Idag på förmiddagen var martin ute med barnen medan jag betade av saker att göra på den långa listan jag hade skrivit! (Jag är inte klar än!) men lite får vänta tills imon! Så medan de var ute på promenad tvättade jag, skrev handlingslista, slog in paket m.m Sen sa martin att de var i sandlådan här ute på gården så då gick jag ut och lekte och tog lite kort på dom. Efter lunch råkade Elliot bli väckt efter 30-40 min och Max somnade inte alls, vilket resulterade i att han somnade i middag nu på kvällen. Han såg så rolig ut, han sov och åt samtidigt! Hahaha! Men vi lyckades väcka han igen och få honom i säng så han somnade halv åtta istället. Annars idag har jag varit uppe på Huskvarna Garden (gamla kinnarps arena) och tagit min andra vaccinationsspruta! När jag tog den första stod jag i kö i över 25min idag stod jag i kö, mindre än 5min! Undra hur de kan komma sig?! Men i vilket fall så fick jag min spruta och nu på kvällen börjar jag känna mig lite öm i armen, så det kanske är bäst jag viker min tvätt innan armen trillar av!

#leka #gunga #fullvaccinerad #vaccination #somnaimaten #pseudotvillingar

Lek i sandlådan! Nappen är ett stopp för att Elliot äter upp hela sandlådan annars! Hahaha!

Gunga är kul!

Det gick så fort att han försvann ur bild!

Max lekte med vatten och stenar han hittade!

#vaccination nummer 2!

Max sover och äter samtidigt! Men idag åt båda barnen med god aptit iallafall!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards