Alla inlägg den 17 augusti 2021

Av Helena Häll - 17 augusti 2021 22:19

Idag vaknade vi upp i mariestad och käkade lite frukost och hängde lite inomhus, eftersom det vräkte ner regn i massvis! Max och Elliot fick två superfräna tröjor och varsin bok av min moster med familj också! Efter lunch hade det slutat regna så då passade vi på att åka hemåt och lyckades endast få 5min med regn på vägen hem. (På vägen dit igår var det väl ungefär 5min utan regn! Haha) men sen på eftermiddagen har vi varit ute och gått med barnen, stödhandlat ihop till vår laxmiddag! Laxsås med bland annat purjolök, babyspenat, tomat, creme fraiche och lax då med givetvis och idag åt vi potatis till! Supergott tycker jag och Martin (men inte barnen!) de som brukar äta de mesta annars!
Nu sängen och sova igen lite tid för imon har jag skrivit en lång lista på saker att göra! Plus att jag ska vaccinera mig med min andra spruta!

Lämnade Elliot lite själv en kort stund.. då hade han krupit ner i smulans hundbädd och va skitnöjd! Hahaha!

Sen åt han lunch.. (och missade munnen!)

Max åt med god aptit!

Och på tal om Max så unnade vi oss en lyxshake från Max på vägen hem.. kan ha hänt att martin drack ur den och det rann ut chokladsås över glasögonen.. så jag fick putsa dem medans han fortsatte att köra utan.. hahaha!

Skulle ta ett välkommen hem kort.. då gick något inte Max väg och kortet blev mindre lyckat.. hahaha..

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards