Alla inlägg den 9 augusti 2021

Av Helena Häll - 9 augusti 2021 21:36

Idag har jag bara tre veckor kvar av min föräldraledighet, sen börjar allvaret igen! Att jobba! Herregud! Jag har ju inte gjort något annat än fött barn de senaste åren.. men det ska nog gå bra till slut, en del av mig längtar ju lite efter att få göra något annat än att vara hemma och vara föräldraledig också. Men just nu när vi är hemma alla fyra så är det ju inte lika frestande att vara den som går tillbaka och jobbar. Men ska jobba 80% utspritt på fem dagar i veckan för att få kortare dagar, så hoppas det märks gentemot när man jobbade heltid! Men det återstår att se om tre veckor!

Annars idag har vi vart ute på promenad på förmiddagen och sen på eftermiddagen körde jag ner bilen till stationen och så mötte vi upp mina föräldrar som kom hem med tåget. Sen tog de bilen hem och jag fortsatte promenaden med martin och barnen. Då gick vi och mötte upp Martins föräldrar och med deras smakråd så köpte Martin två par nya skor! (Max o Elliot tröttnade efter 2min så vi kollade på bussar istället medan pappa köpte skor!) sen skulle vi gå samma promenad hem som vi brukar enligt diktator-Max så när vi väl kom hem hade vi vart ute i nästan två timmar! Tur att vi skulle äta rester till middag! Nu ska jag försöka planera upp resten av veckan då vi ska bort i helgen! Sen ska jag sova, målet är; kom i säng senast halv elva!! Det är en timme kvar! Bäst att börja planera!

Morgonpromenaden!

Tjoho! Möta upp mormor och morfar vid tåget!

Martins nya skor!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards