Alla inlägg den 4 augusti 2021

Av Helena Häll - 4 augusti 2021 20:43

Nu är vi hemma från landet efter två härliga dagar men intensivt då vi är så många på samma ställe! Och fyra ungar under 3,5år! Men det är roligt att kunna umgås och kunna komma iväg lite. Men eftersom martin tyckte vi bara skulle sova borta en natt så åkte vi hem lagom till barnen skulle sova nu ikväll och barnen somnade som planerat men Max vaknade när vi parkerade och har inte somnat om sen dess! Men tids nog gör han nog det med. Men för att inte störa och stöka för mycket med uppackningen så har jag vattnat alla blommor och nu krupit upp i soffan istället! Så vi får se om jag orkar ta tag i uppackningen ikväll igen, annars får vi ta det imon! Herregud redan 5augusti imorgon! Vart tar sommaren vägen egentligen? Det har bara flugit fram! Nu har vi ifs mycket roligt kvar som är inplanerat de närmsta veckorna innan jag börjar jobba igen! Men fram tills dess får jag njuta av en dag i taget! Snart är föräldraledigheten slut!

#semester #landet

Morgonmys i sängen!

Hördu farmor den juicen där kan jag tänka mig!

Sen var det dags för inventering av grönsakslådan!

Plocka egen potatis! Mums!

Regnar det får man sitta inne!

Max framför Bolibompa!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards