Alla inlägg den 30 juli 2021

Av Helena Häll - 30 juli 2021 21:18

Idag har det totalt öst ner regn från morgon till (typ) kväll.. kanske inte fullt så mycket nu på eftermiddagen och kvällen men det har hela morgon och förmiddagen totalt hällregnat. Så vi har inte varit utanför dörren mer än att vi i en kort regnpaus åkte och storhandlade (med barn!) och Max tjöt för han va tvungen att sitta i kundvagnen och inte i barnvagnen. Så vi fick byta så Elliot fick åka kundvagn istället. Halvvägs in i handlingen bröt han ihop igen, denna gång för han ville sitta i kundvagnen och inte i barnvagnen.. Jahopp.. sen ylade han över halva maxi att ?man bil? vilket betyder Max vill åka bil. Han kallar nämligen sig självt för man eftersom han inte får till att säga X:et i Max. Men efter mycket om och men kom vi hem med våra varor alla barn mutades med mellanmål och sammanbrotten fortsatte för andra saker istället.. och illtjuten, och promoveringarna.. och testning av gränser.. osv.. är inte lätt att vara en två-årig liten diktator och värre ska det väl bli. Tur att de är lugna när de sover.. på tal om det kanske det är bäst att lägga sig med. Har sovit så dåligt inatt för jag var så nervös för Daniel ståhls diskuskval (ja, jag är lite lätt störd) men så är det, men pappa skickade sms mitt i natten att det var klart! (Pust och stön!) måtte han bara fixa det i finalen imon nu! Så härligt att friidrotten äntligen har börjat i OS! Den har vi längtat efter!

#os #diskus #storhandlamedbarn #fixarfrasse #pseudotvillingar

Frukost med diktator 1 och 2!

Här spelar vi fotboll i hallen, samtidigt som Eje övar på att gå.. multitasking!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards