Direktlänk till inlägg 24 juli 2021

Hemfärd från gryt!

Av Helena Häll - 24 juli 2021 21:53

Idag började vi då vår avfärd hem från gryt. Eller ja först städade vi vår stuga, sen badade vi lite i poolen. Efter de åt vi lunch sen åkte vi hemåt! Så barnen kunde sova i bilen! Och även denna gången lyckades vår plan. Max sov strax över en timme sen vaknade han och tittade nöjt ut genom fönstret. Elliot sov nästan två timmar, sen vaknade han och var inte lika nöjd. Men satt jag och höll han i handen så gick det bra de sista milen hem! Så nu är vi uppackade, hemmastadda och någorlunda upptvättade igen! En del av mig saknar ändå stugan just för att bara få vara någon annanstans än hemma. Men en annan del av mig är glad att slippa alla knott och myggbett (jag har massvis!!) och känslan att få sova u sin egen säng! Fantastiskt! Så fantastiskt att jag kan ha somnat när jag nattade Max innan! Hehe! Så nu ska jag ta in tvätten och sen duscha och sova i min egen säng!

#grytsskärgård #semester #hemmaigen

Innan avfärd klippte Max en sväng på golvet!

Sen tog han en paus med simpuffarna framför Bolibompa!

Hej då stugan!

Max rullar väskan hemåt!

När vi kom hem provade vi våra nya haj-handdukar som kommit på posten när vi var borta. #libero

 
 
Ingen bild

Mamma

24 juli 2021 22:42

Vilka fina killar 💗💗!
Tack för en jättemysig vecka i Snäckevarp 👍!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Häll - Tisdag 16 april 21:35


Idag var jag på quiz på biblioteket med Mirre, hennes man Peter och två till. Det har vi gjort tidigare också. Litteraturquiz med ett tema, idag var det filmtema! Det var roligt, men som vanligt varje gång vi är på quiz på biblioteket så förlorade vi...

Av Helena Häll - Söndag 14 april 20:24

Idag fyllde barnens kusin år! Så på eftermiddagen var vi bjudna på kalas hemma hos Martins syster med familj! Men innan det, på förmiddagen var jag först en snabbis på asecs och köpte sista presenten till Erik! (Kan dock ha glömt att de öppnar 11 på ...

Av Helena Häll - Lördag 13 april 22:28

Idag känns det som det har varit en lång dag! Vi har varit ute och lekt, tittat på två och halv film, lekt med Lego och städat och sen när barnen somnat har jag pusslat och duschat. Ja det var den dagen! Elliot som hade feber när han kom hem igår har...

Av Helena Häll - Fredag 12 april 21:36


Efter en stimmig vecka på jobbet med mycket personalbortfall, inklusive mig själv i onsdags så var det väldigt skönt med helg! Hade sett fram emot en quizkväll (som vanligt!) iom att det inte är något quiz nästa vecka. Men nä, när vi kom hem från för...

Av Helena Häll - Torsdag 11 april 21:34


Ja både veckan och mitt pussel går framåt! Idag är det redan torsdag! Men igår var jag ju hemma och vabbade så det blev som en ledig dag nästan. Idag har alla varit på förskolan och jag har jobbat! När vi kom hem från förskolan var vi ute och lekte l...

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards