Alla inlägg den 8 juli 2021

Av Helena Häll - 8 juli 2021 22:32

Fixar-frasses näsa är godkänd! Det är ett rött ärr kvar men den har läkt jättefint sa de. Jag som mamma ser bara hans röda streck mellan ögonen.. eller jag ser de inte alls för nu är det tejpat igen. Mest för att han inte ska slå upp det igen! Senast idag har han hoppat i soffan (igen!) jag blir galen på han! Så vi åkte ner till MIO för att se om vi kunde köpa till två nackkuddar till soffan. Då ser de ut som tyget vi har på vår soffa har utgått! What? Vi köpte ju soffan för mindre än ett år sen! Sen var det ju ifs 765 miljoner år i leverans tid också.. men de skulle kolla om de kunde fixa de med leverantörerna. I annat fall får vi började vaddera hela vår lägenhet och klä i Max i bubbelplast! Suck!
Nu läggdags - fortsättning följer angående soffan!

#näsa #fixarfrasse #jackinäsan #tejpadnäsa #ärr #mio #miomöbelhus

Fixar Frasse gör sig redo för läkarbesök! Outfiten klar.. blöja och ett par vantar! Klar!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards