Alla inlägg den 30 juni 2021

Av Helena Häll - 30 juni 2021 21:36

Då var det äntligen dags att fira in semestern för vår del! Eller ja, föräldraledigheten om vi ska vara riktigt petiga. Vi har officiellt ingen semester utan vi är föräldralediga! Men sak samma, nu är vi lediga hela familjen tillsammans (i två månader!!) Hua!

Så när martin kom hem från jobbet idag så hade han gjort sin sista dag fram tills november. Så vi firade med lite sparkling rosé och sedan kom farmor och mormor och tog barnen så vi kunde gå och äta lite på bishop och quiza lite samtidigt! Quizet gick inget vidare, det var sjukt svårt idag! Vi missade bland annat; ett annat mer vanligare ord för daktylogram? Det skulle vara fingeravtryck. Och sedan missade vi att valsen har sitt ursprung i Frankrike och att atombombens fader Oppenheimer var född i USA. Och ett antal frågor till! Men men våra högrevsburgare var goda iallafall! Och så slapp vi jaga barn och torka golv efter måltiden! Nu ska jag lägga mig och sova igen lite tid jag har spenderat framför fotbolls em! Jag alltså vilket antiklimax det slutade i igår, jag tror jag låter de va så! Godnatt!

#semester #sommar #ledig #quiz #bishop #fixarfrasse

Sparkling rosé cider för att fira semestern!

Vår mat och dryck på bishops!

Dagens uppdatering om Fixar-Frasses näsa; tejpen sitter än så länge. Vi försökte tejpa fast lite lösa kanter nu när han hade somnat.. gick sådär. Så vi får se hur det sitter när han vaknar imon!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards