Alla inlägg den 7 juni 2021

Av Helena Häll - 7 juni 2021 23:22

Idag har vi haft premiärbesökt landet för iår. Sist vi var där förra året var jag höggravid med Elliot och Max kunde inte gå. Så fixar-Frasse tog givetvis tillfället i akt nu när han kan gå att vara precis överallt. Och då menar jag överallt! Herregud vad det barnet aldrig är still! Han satt ner när vi skulle äta, men det var också enda gångerna. Annars var han och utforskade allt! Så han slickande givetvis i bilen hem och sov middag strax innan fyra.. not good! Men tillslut somnade han nu på kvällen och sen dess har jag legat i soffan och kollar klart på de två sista avsnitten av familjen bridgerton! Så bra serie! Jag är nöjd och längtar till nästa säsong ska ha premiär! När det nu blir får vi se, men nu väntar sängen och en välförtjänad sömn!

#landet #fixarfrasse #myroribyxorna #netflix #familjenbridgerton

Elliot inspekterar gräsmattan på landet!

Max far runt överallt!

Lunch!

Lunch!

Till middagen satt Max på egen stol!

Och Elliot fick barnstolen!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards