Alla inlägg den 3 juni 2021

Av Helena Häll - 3 juni 2021 22:43

Nu bloggar jag halvt sovande igen, förmodligen mest för jag är helt uppslukad av min nya serie familjen bridgerton, nu har jag bara två avsnitt kvar av den hitintills första och enda säsongen! (Tror de kommer fler!) men nu kände jag att klockan var dags att gå och lägga sig snarare än att titta på två en timmes avsnitt till ikväll! De får jag titta på i morgon istället.

Annars idag har Max varit på föris och blivit firad för han fyllt år, Elliot har varit en sväng hos sin mormor o morfar (trots att det inte är onsdag!) och sen har vi ätit laxpasta lekt med barnen.. och ägnat halva kvällen åt att städa upp alla barnens saker (...igen, som vanligt..) gör man något annat som små barn förälder?

#familjenbridgerton #netfilx #serier #fixarfrasse #städa #småbarnföräkdrar #pseudotvillingar

Max ordnar och sorterar med sitt babblarspel.. (han hällde även ut alla korten på köksgolvet sen..)

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards