Alla inlägg den 1 juni 2021

Av Helena Häll - 1 juni 2021 20:10

Hörni, jag har glömt att berätta, jag har vunnit! Jag har vunnit en tävling! (Detta händer ju aldrig!) Alltså inte ett quiz eller så utan en tävling på Instagram! Eller ja vunnit och vunnit, jag vann tredje priset i tävlingen, det räknas ju som att vinna med! Det var på leksakskedjan stor och litens instagramsida där de hade en tävling där man kunde vinna sån där rolig vattenbana som man alltid önskade sig som liten! (Martin har flera gånger idag kallat det för vattenverket! Hahaha!) Men så vann jag en vattenbana! Igår hämtade jag ut den på postombudet och både jag och barnen lekte med den i solskenet på eftermiddagen! Och idag har max lekt lite med den, dock utan vatten i! Men han var lika nöjd för det! Och vi ska inte tala om hur nöjd jag är! Har redan spånat på om vi ska köpa till några delar för att förlänga den lite! Men är nog bara mest jag som vill ha den lite större, barnen är helnöjda! Tack snälla Stor och Liten för vårt tredje pris!

#vinst #tredjepris #vattenbana #storochliten #lycklig #jagvann #aquaplay #barndomsdröm

Här leker vi med vattenbanan!

Max kör amfibiebilen och Elliot skapar skvallvågor!

Man får passa på att leka när brorsan är någon annanstans!

Den här vattenbanan vann jag! Åh jag blir glad bara jag tänker på det!!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards